klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Sunday, June 7, 2009

KELAS JAHITAN......dah mula dah....

hai sumaya .....xtvt aku 2 ari ni cbok p kelas jahitan...heheheh..cikgu nya x len dan x bukan....MIL aku le.....aku dh start wat langsir...seronok sangat kan pa...bila nengok hasil keja kita leh dikatakan cantik dan kemas...[terperasan la pulak.....]...bangga sangat walaupun x le secantik cam org len wat@ yg dihias kt kedai kain bila kita beli kain langsir tu...tp aku puas hati sesangat coz kerja hasil titik peluh aku sendiri....ni kali yg ke2 aku jahit langsir sndiri...dulu aku ngan my boss wat....tu le 1st time aku jahit.....aku bukan pandai pun nk jahit ....harap nengok contoh yg lama je..main agak2 je..sekbek la elok.....aku jahit yg biasa2 je....x pandai nk wat cam org len yg berpaten2......alah bak kata MIL aku jahit bodo2 je......ari ni dh siap 1 bahagian je....banyak lg yg lom siap........sekbek MIL mai leh la tolong2 apa yg patut........ari ni dapoq aku off coz aku N family p kenduri.....besa la musim cuti kolah ni lah musim org kawen.......ari ni je 2 kenduri...kami p berkonvoi 5 biji kete....kenduri umah member my boss....mula tu kami p kt taman alma jaya....lalu kt asrama tmpat aku duduk dulu masa keja kat SONY.....dan ter ingat lak member2 lama ntah le pa habaq depa tu no.......x pa aku doakan depa suma chat,bahagia dan gumbira dengan kehidupan depa.......sesampai je umah kenduri pa lg tuju laju la p kt meja......maklomlah tengah lapaq so pulun je le....lbih kurang sejam gak la dok umah kenduri....pas tu kami cargas lak p umah member boss yg ke2 kt kepala batas[permatang bertam]....makan nasi gak tp slow la ckit coz dh kenyang....pas jumpa tuan umah.... aku N family cargas p expo usahawan bumiputra kt seberang jalak....ronda2 je x beli pa pun...[x de yg bekenan di hati]....lik singgah beli MCD ank2 gadoh nk makan..[termasuk le ibu nye sekali].....malam pas ni nk sambung kelas jahitan lak....banyak lg yg belum siap.....

No comments: