klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Monday, March 28, 2011

~~BuBuQ kAcAnG DaN kOpOk LeKoR~~

assalamualaikum......ari ni moood baik punya so ada la N3 sai masakkkan.....petang ni abg long p sek nak naik basikal.....cian lak pulak dok merayu....tp tu la ari ni panas sangat....sekali pikiaq biaq la dia berdikari lak....tu yg leh wat N3 petang ni.....tp bukan menu lunch...tp menu petang je.....jom makan bubuq kacang ngan kopok lekor.....bubuq tu klu buh lam esbox lg sodap tu.....tdi pas masak je terus wat bubuq ni.....sedap kalu makan ngan roti....tp klu x abiss....esok leh wat eskrim malaysia lak kan.......kopok lekor ni bukan homemade tau....yg ni readymade punya......ieta beli kt giant...sedap sangat .....x rugi la beli ari tu...ni pun dh yg ke 2 kali ieta goreng....ank2 suka sangat......ok lah jemput la makan...nyummmm....

BuBuQ kAcAnG HiJaU
KoPoK LeKoR SoS PeNcIcAh

2 comments:

Mama Hawa/Mama Nani said...

Nak tumpang mkn bubur kacang ngan keropok lekor kat rumah Ieta blh tak? hehehehe

PUTERA2PUTERI said...

jemput la masuk mama hawa\mama nani...sukenyaaaaaaa...x pa x cukup kita tambah lg no...makan3....