klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Friday, March 4, 2011

~~Contest Family Sedondon~~

assalamualaikum semua......ha nmpak x contest tu...mesti ada yg teringin nk join kan.....nak2 klu ada yg sukeeeee sangat sedondon ni......ok klik je kat http://pieceofemmie.blogspot.com/
jom la pakat2 join ramai2...baru meriah kan........ oppp nak tag sapa ye...
semua yg masuk blog ni la....
ok nak ckit sai pic yg merah menyala tu.....yg ni tema tuk aidilfitri Thn 2010 punya.....family ieta ni memang sukaaaa sangat sedondon ni....kan pa klu sedondon tu bila jumpa kt umah sedara tu dah tau la...anak bini sapa kan...hehehehe....kira tp2 thn ieta lah perancang tuk family ieta...tambah lak MERAH adalah warna kesukaan ieta.....alhamdulilah...x ada bantahan langsung bila ieta tetapkan tema 2010.....MERAH....untuk thn 2011 ni dh ada dh....mungkin PURPLE kot hehehehe..ada sesapa yg sama ke?????
ok yg ni sesaja je.....yg ni tema tuk 2009....biru la pulakkkk......

1 comment:

~emmie~ said...

assalam...

datang jenguk sini...;)