klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Wednesday, March 23, 2011

~~iNaNg2 SaGu BiJi DaN iNaNg2 PuLuT~~

assalamualaikum.....ok nk cite ckit sai ole2 dari melaka ni....nama sebenyaqnya inang2 sagu biji dan juga inang2 pulut[ieta sendiri yg bg nama tu cozz kt plastik x dak nama pun].....sebelom ni ieta panggil kopok sagu dan kopok pulut je cozz x tau nama sebenyaqnya.....x tau la pulak korang panggil apa !!!!!apa yg pasti memang sddap sangat.....1st kali makan lama dh...masa tu adik ieta turun melaka dia yg beli bg.....pas tu pantang je dengaq org nk gi melaka pas ni nk kirim.....dan kali ke2 yg lyana bg....tah kt penang@ kedah x pernah nmpak pun....mungkin ada kt melaka je kot....masa kt pantai teluk kemang[PD]ada nmpak org juai dh...tp x beli pun cozz nk beli kt melaka....ok lah...panjang lak celotehnya.....cauuuu


3 paket rm10 hinggit....murah kan....

inang2 pulut
inang2 sagu biji

ha yg ni dah siap digoreng...sedap sangat.....

2 comments:

Tie-Ibu wawanisolehah said...

macam best jer..rasanya manis ke caner ek

PUTERA2PUTERI said...

x manis...rasa cam kopok2 biasa tu je...tp tah le bg ieta sedap sangat he3.....