klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, May 28, 2009

HARI NI NAPE TAH .....X SEDAP HATI LAK.....

HAI.suma.....ni lah menu aku n family tok ari ni......ayam tu aku bik resepi kak watie...mmmm mmg sedap sangat...thank Q akak.....xtvt cam biasa je....cuaca sat cerah...sat mendung......baju tu bl le nk kering ni....aku dh jd x tentu....bila panas je tarik kluaq....tetiba gelap.....berlari2 tarik wak masuk lak....penat la...klu panas x tarik kluaq rs rugi lak........
Photobucket

ari ni aku dh prepare serba sedikit barang2 yg nk wak lik kg nnti[letak setempat]kan pa klu last minit ade je bende yg terlupa nk wak lik.......ade le brng2 tok kakak...... mak dan mak mentua.....buah tangan dr aku n family.......
ari ni boss dh start keja[malam] jd pc dlm gemgaman la...hehhe syoq nyaaaa......ha ari ni gak aku dpt kawan br lg seorang...[BAHRAIN]nu jauh di sana.......tima kasih maz.....ha tu dia gula ikan yg hilang tetiba je semalam......


menu:Gulai Ikan nyok-nyuk
Photobucket


MALAM.....tetiba apa yg x berapa nk sedap hati td terkeluaq la ckit coz sblom boss gi keja dan la aku tanya pendapat dia.....tp x berapa nk pusa hati lg la...boss pesan wat x tau dh le....wat mcm x de apa2 yg belaku..........tp aku ttp rasa bersalah sangat...ye la org dh wat baik kt kita x kan kita x wat lebih kureng je kt dia........YA ALLAH TENANGKAN LAH HATI HAMBA MU INI YA ALLAH...AMIN YA RABBALALAMIN.....aku harap sesangat bl aku bangun pagi sok segala-galanya akan hilang dr ingatan aku.....aku ingat pesan my boss....wat x tau je.....


No comments: