klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Friday, May 29, 2009

MY MENU.....MY XTVT........

salam......xtvt aku pg ni cam biasa je...pas dh settle je aku p psr ngan adik aku.....biasa le bl tok bekpes....kami bl kutew teng[sori gambo x sempat nk ambil la...lapaq terus ngappp je]dan kuih seri muka[kuih ni pun beli gak la]...smbil makan dan le dk sembang2 ngan adik aku sai keja.mak kt kg dan diri dia[boyfriend le]......pas tu km mula la kelas masakan tok ari ni....ari ni kelas masakanku sat je la .....chef 2 org jd cepat la...sat je dh siap suma resepi.....menu pun simple je bab nk perabih stock lam peti je...maklom lah nk lik kg..lama lak tu jd perabih la apa yg ada lam peti tu........

menu:kuih seri muka
Photobucket
udang ni ml nk wat sambal tumis...tetiba je tukaq resepi kan pa cabai mesin ada ckit je...jd wat greng kunyit je lah...senang dan cepat.....adik aku lak nk makan sardin dl lm x makan sardin jd dia wat le sambal tumis sardin.......kangkung lak ml2 nk wat ulam je...tp cili nk wat ayaq asam ada 3 biji je jd goreng bercili je lah.......

menu:udang goreng kunyit
Photobucket

menu:sambal tumis sardin
Photobucket

menu:kangkung goreng bercili
Photobucket

ptg.......pas boss p keja aku sambung lik lepak ngan adik aku...maklom lah lm x jumpa mcm2 nk kongsi cita......cita punya cita dh koi 6.30 dh ...patut la ank2 aku cbok nk kluaq main je.....pas suma mandi aku .baby abng ngah dan adik aku km p ronda2 kt area taman je.....saje le wak adik aku ronda2......
malam.....sedang asyik aku dk nengok tv tetiba je blackout lak...dr koi 9.15...sampai koi 10.30....jenuh gak la berkipas baby[dh tido]mana ngan nyamok...mana ngan panas.....pening gak la.......bl dh ok aku pun mula la tulis blog tok xtvt aku ari ni...... sok aku n family dah nk lik kg...jd jumpa 4 hb nnti ye...babai suma.....

No comments: