klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Sunday, May 24, 2009

HEHEEHE....menjadi jugak akhirnya....

PAGI sme je.....pas siap suma keja umah aku ank berank p market...p cr apek yg jual barang2 plastik tu la...iiihhh x mai jugak...geram betoi la....bl kita ada bende nk bl x mai lak...nnti la sok boss cuti leh la ajq p cari.....oooo nk tau apa yg aku dk cari kt apek tu...heheheheh aku nk beli tudung saji la.....lyana kt cuti ni dia nk mai umah aku nk ajaq camna nk wat tudung saji yg hias ngan reben tu.......aku teringin sangat nk belajaq..cantik tok wat perhiasan...tp kn sepasang la....k lah aku nk msk dulu...menu ari ni simple je....asam pedas ikan kembong cmpoq timun ngan bendi....ikan goreng....sambl belacan....ulam kacang panjang.......TENGAHARI.... pas makan je abg long suruh aku wat kue kegemaran dia ...pa lg ..kuih lapis la...maka bermulalah kelas masakan ku....aku bik resepi kt MYR...ikut resepi juns11...thank juns11 share your resepi....tp aku wat 1\2 adunan je...ALHAMDULILAH.....jd dan sedap macam yg aku dk bl....abg long puji lg...dia tu kan leh klu x sedap dia kt x sedap ....ni pun dh tinggl 1\2 loyang lg.....selebih nya depa 2 beradik ngappp.....1st time aku wat kuih tu..heheheh sblm ni dok bl je klu tekak rs nk makan....pas ni leh la cuba lg....jmpa mlam nnti....malam ni x de mood la nk tulis..nape tah...k lah cauuu dulu......

No comments: