klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Saturday, May 30, 2009

YEEH..YEEH...KG KU SYURGA KU

SALAM..... hai suma...pepagi lg aku dh tulis kan pa jap je lg aku nk setttle suma keja umah...pas tu nk bawak masuk brng2 yg nk wak lik kg lam keta...takut ada yg tertinggal lak nnti.... jd aku bubuh siap2 lam keta.....pg ni bekpes nasi lemak je....boss tido dulu smpai koi 11 nnti br aku kejut....lik terus p makan kenduri umah mmber boss lak pas tu br terus lik umah akak aku kt perlis coz mak ada kt ctu.....tido umah akak....pg esoknya cadang2 tu nk p wang kelian la...k lah aku nk settle keja umah sat no....harap kita dapat jumpa lg no.......babai......selamat bercuti kepada semua kengkawan.....

2 comments:

mila said...

salam kak ieta.. emm..nak balik ka ek... syoknya... mila mggu depan baru nk balik...
saja ja melawat...

~~**ieta azri**~~ said...

TIMA KASIH MILA COZ SUDI MAI UMAH AKAK NI....