klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, June 4, 2009

RINDU...NYEEE

ASSALAMUALAIKUM.....apa habaq suma yg singgah ke umah aku ni....rindu lak walaupun br 6 ari x updet blog ni...tu la penangan blog la kata kan....k lak aku nk story ckit cite aku yg x berapa nk grend ni....ari ni kami bertolak lik dr kg[jitra]lam koi..11 lbih.....pas tu singgah umah tok kt jln sultanah smpai koi...12 gak la.....km meneruskan perjalanan lik penang tp sblom smpai kami p peken nasi lu kt sungai petani...restoren SADAR....mmg peberet family aku la coz dia punya ayaq asam....ffuuhhhh sedap sangat...ari ni kami makan aym.ikan.daging yg dibakaq....sayuq cmpoq...dan sup ayam tok baby....oooppp lp lak ari ni MIL aku ikut lik mai jd ramai la ckit umah aku.....pas makan cargas la lik penang...perut dh kenyang laju la ckit....smpai umah koi 2..settle brang2 yg wak lik dr kg.....pa la on pc le...rindu sangat.....buka mail ada 9....lom reply lg mlm karang br nk reply....sesambil tu tolong org jepun berdobi..jenuh gak la org jepun tu wat keja....baju 2 bakul gak la....jangan rosak dh le kan pa baju banyk x mampu den nk berus.....malam...... ml tu ingat nk gi pekena ikan bakaq la...tetiba my boss ajaq p pasar malam je...letih katanya.....pas bl ikan.ayam dan sayoq terus p kedai makan...aku oder kutew tomyam...my boss mee bandung...MIL oder nasi goreng dging merah..suma tapaw lik makan kt umah.....putera-puteri makan aym goreng je....ha tu la xtvt aku tok ari ni.....xtvt tok cuti lak sok aku smbung no..mata pong dh berat semacam je nk taip pun dk nmpak bantal je....sok aku cite len no.....selamat malam

No comments: