klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Saturday, June 13, 2009

siap gak akhirnya......TAPI.....

salam suma.....alhamdulillah...akhir nye siap gak le langsir aku tok ari raya nnti....TAPI..... br siap pintu depan je....tingkap dapur lom lg....hai x sabaq nk pasang la...maklom la benda baru kan......menu ari ni gulai ayam bersama rebung,ikan talang kering digoreng bersama bawang merah[fuhh sedap la]ulam dan sambal belacan......pic x de la...lp .....ha korang perasan x sejak MIL aku mai umah...ulam N sambal belacan msti ada kan....ya la klu ramai2 baru le selera nk makan...klu aku N family kadang2 je....tu pun aku ngan abg long je....my boss x berapa suka ...tp klu ayaq asam br le my boss join same......ari ni pas masak je aku dan MIL dah mula jahit......kira smpai petang br le siap....pas tu aku ,baby dan abg ngah cargas p pasar malam lak...aku beli putu mayam,apom beras[2-2 tu peberet ank2]sayoq dan ikan.......sok x yah p market dah......pas putera-puteri mandi.....p la ngadap putu mayam dan apom beras la.....aku ngan MIL p solat ...bila keluaq je......LINCIN dikerja leh putera-puteri ku...alahaiiii .....[x sempat aku nk ambik pic].......x pa janji depa mau makan.......

No comments: