klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Saturday, June 27, 2009

SORI NO ....MENU NI YG KEMARIN LA....

SALAM hai suma kengkawan yg singgah kt umah aku ni.....sori la no kemarin umah aku tenet down la ...malam tu dah la blackout....pas tu tenet la wat hal.....geram betoi...la......dan sori sekali lg bab menu dibawah ni yg kemarin punya....tok ari ni.....TUNGGGUUUU......

Photobucket
:::yg ni bekpes kemarin.....wow dah lama x makan nasi lemak daun pisang ni....bl buka je...dia punya aroma....menyusuk qolbo daaaaa...kuih cara tu tok abg ngah wak gi sek......

Photobucket
::: KARI IKAN BAWAL BERSAMA BENDI....[klu kt kg aku org panggil kacang lendiaq]...kedah kan jd klu nk sebut....kn la pekat2 ckit tau....heheheh

Photobucket
:::BUTIR NANGKA[PENANG MAI]...sori la maz ieta tukaq nama ckit no....ya la klu kelantan ropa x le cam tu kan.....[come2 la ke]....ari maz wat ari tu...teliuq sangat tau...jd ieta pun wat le....butir nangka yg ieta punya tu besaq2 coz masa dok gintil2 tu rasa2 dah kecik...tp bl masuk periuk je...mak oooiiii puya la besaq......tp sedap sangat la...knyal2 tu yg wat ieta suka tu......resepi dr MYR...empunya YANA...thanks yana.......

2 comments:

blogresipi said...

Butir nangka ni kite selalu la makan time pose... sedap.. tp tak suke kalau letak halba.heheh

PUTERA2PUTERI said...

ni le 1st time wat dan makan....tp x letak halba pun la...nnti takut x lalu nk makan pulak....la ni dok cari resepi dari kelantan...yg x pernah makan......