klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Monday, June 8, 2009

XTVT.....same je.....

ari ni xtvt same je...wat apa yg patut je....menu pun simple je...ayam bakaq & kuah kicap.sayuq campoq.....abg long nk makan ayam bakaq......ari ni aku smpat gak la jahit langsir...tu pun ank2 aku dh tido...klu x mmg x leh nk jahit langsung...ade je nk kacau....alahai....... sunyi lak bila suma dh tido....dan....tetiba mata pun berat semacam je...pa lg tolak kain langsir tarik bantal le....ffuhhh syoq nye wat taik mata sedaq2 je dh koi 5.30....ya la ank2 aku bising gambaq peberet depa main kt tv...x len dan x bukan UPIN&IPIN la....abg long punya hal la suma org terjaga.....bl start je cite tu punya la kuat dia buka....aku dk sedap di buai mimpi indah tercengang2 ..ya la terkezut bewak gak la....ingatkan ada gempa bumi...[astarfirallahulazim]......mlm ni aku smbung jahit lagi....yeyeyeey dah siap 50% dah.....tinggai 50% lg...pas 2.....tungguuuuuuu....raya lmbat lg la..x sabaq lak nk tunggu raya....org kata klu pakai awai2 nnti x le berseri dah bila ari raya....so kita tunggu raya nnti no dan le aku cuci N iron dulu sementara nk raya.........amboi terlebih sudah.......kahkahkahkahkah...

Photobucket
Ayam Bakar favorite abg.long

No comments: