klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Tuesday, June 23, 2009

LETIH OH LETIHNYA.........

salam...ha ari ni my boss wat houskipping sorang2...aku x dapat nk tolong...cianlak aku nengok...aku bukan x mau tolong....keja aku pun belambak maklomlah smlm lik kg.... jd baju tu tok sah dok kata la ...melimpah 1 bakul....pepagi lg aku dah gi market....beli udang,ikan dan sayoq2..lik je dah bermulala lah.....berdobi,memasak to lunch coz nnti aNk2 lik sek nk makan...ari ni aku ngan my boss bekpes kutew theng@kutew sup......tok menu LUNCH lak ....simple je...leh kerana kemarin wak lik petai jd wat sambal tumis petai ngan udang,ikan kering goreng,teloq dadar tok ank2...tu le keja org pemalas cam aku.....nape tah mungkin virus M mai kot..... letih la lik sat2 je....tu bukan aku yg drive tu...klu aku yg drive......x bangun dah kot.....atau makan buah banyk2 kot ...tu yg letih semacam je tu......

Photobucket
::: ha ni le ropa kutew theng@kutew sup yg aku dok cita sebelum ni....jemput la rasa....

Photobucket
:::SAMBAL TUMIS UDANG PETAI......peberet my boss ni....aku makan ckit2 saje....

Photobucket
::::ha ni le versi buah laici masia.....oleh kerana aku wak lik banyak jd aku kupas siap2 buh lam peti...senang nk makan....lgpun bila dh sejuk br la sedap makan....cuba la rasa

No comments: