klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Wednesday, June 24, 2009

MUSIM BUAH .......MUSIN DEMAM.....

SALAM...ari ni x sedap badan la ...rasa cam nak demam je...dr semalam lg ...tp pekena ubat ok la ckit......tp pepagi ni nk demam lak...kepala pening lak tu.....cam ni cita dia.....ari ni kan 1 rejab...jd aku niat semalam nk posa la rejab la....tp sahor x bangun pun cuma semalam seblum tido aku ada la makan ckit dan terus niat .......tp pg ni len jdnya......bl aku bangun pg td kepala pening semacam je.ffuuuhhh sikbek x jatuh lam bilik ayaq......pas solat je abg long dh bangun...aku wat ayaq milo dan bekal ayaq kt abg long....aku terus tido....my boss la teman abg long sampai naik van.......smpai koi 7.30.....aku terjaga...ya la abg ngah lak nk gi sek.....aku stay posa lg........tp bila tengah ari je.....ya allah makin kuat lak sakit kepala ni...nk bangun pun x leh......jd aku terpaksa buka posa....ya la macam mana nk msk klu nk bangun pun x leh.....aku pekena ubat dan tido lam1\2 jam kot.....bl bangun ok la ckit ....dan yg ni je la leh aku masak tok ari ni.....menu tok ari ni mee hailam je........mee tu pun last minit plan...nasi dah letak....nengok lam peti ade mee jd aku wat mee hailam je lah...sayoq2 x cukup..hentam je lah.....malam ni kita tunggu apa menu lak......KEDAI@MASAKKKKK........


Photobucket
::: MEE HAILAM CAMPAK..... ya la campak apa yg ada kt lam peti je...

Photobucket
:::gelagat my baby..mmm nk tunjuk best tp....tunjuk salah jari lak.hehhhe

SELAMAT DATANG BULAN REJAB......
ha ari ni 1 hari bulan rejab 1430[M]..bersamaan 24hb.june 2009........kepada Yg berpuasa...selamat berpuasa......kepada yg x puasa...selamat makan le.....apabila tiba je bulan rejab...itu bermakna dekat dah la ngan bulan ramadhan......jd apa salahya kita bermula berpuasa dr bulan rejab sehingga bulan ramadhan....

No comments: