klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Tuesday, June 9, 2009

ARI NI....ARI SIMPLE.....


menu:MEE GORENG SIMPLE....


ha ni le bekpes aku N family pagi ni....MEE GORENG SIMPLE....ya la simple je cuma ada sawi je...yg len2 dh zero lam peti....bantai je lah sawi pun sawi lah janji leh kenyang ......menu 4 lunch lak simple gak....aym goreng,ikan goreng,sayoq,sambal tumis sardin[my boss nk makan]dan x lp sambal belacan[peberet abg long.......ari ni kelas jahitan off...malam br nk on...tok minum petang lak aku wat kuih lapis[resepi juns]sedap sangat tp dipermukaan kuih tu x lincin la coz MIL aku kata ayaq kt tudung periuk kukus tu kena lap dulu br le ayaq x jatuh kt kuih......tu yg berkedut2 tu......ptg td aku,my boss,abg ngah dan baby gi ronda2 kt area taman je...boring ddk umah.......



Photobucket
ni le rupa kuih lapis versi aku....berombak gelora......tp tetap sedapppp....[hudohye rupa]

No comments: