klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Friday, May 22, 2009

PAGI YG INDAH...indah ke....

ari ni rutin harian ku berjalan seperti biasa...x de tukaq2 la......pg pas abg long p sek pa lg on pc lu...dan ada 3 mail.....1] dari lyana..2] dr kak watie.....3] dari boss......pas bace n reply...aku ml la tugas sebagai clenear.....pas dh settle suma keja...aku dk belek2 blog kengkawan sat...kan pa saje je nk gak tengok apa xtvt dia org......pg ni dan dk chat ngan lyana....sat saje..mungkin dia nk bekpes kot.......pas ni aku nk ke kelas memasak lak....plan menu ari ni....mmmmm sambal tumis sutun..masak lemak sayuq pucuk...dan ikan greng je...ari ni abg long srh wat teloq dadar je....senang je tu.....ari ni rupa blog aku stay cam 3@4 ari lps.....x de perubahan lg...mungkin x de dh kot...pa pun aku tunggu my boss cuti nnti lak...kot2 la dia nk wat pa-pa perubahan.....

No comments: