klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Monday, October 25, 2010

1st ME&MY FAMILY luckydraw

halooo...halooo....yeh..yeh..yeh kena TAG lg......TAG yg bertemakan GA ni yang paling ieta sukeeeeee sangat...kali ni dari KAK ATIE gak......tuan tanah yg sebenaqnya adalah \DINA...sesambil balas tag sambil menambah kawan baru...alhamdulilah.......semoga persahabatan kita dberkati.....amin...
syarat -syarat nye adalah
1.korang mesti follow\SIAP
2.mesti ada blog\ MESTI LA KAN
3.letak banner di atas dlm entri korang\SIAP
4.pastu tag 2 org rakan anda.....JIEDA & LYANA
5.jangan lupa buat sidebar banner nie yang ada link blk kat blog nie\SIAP
6.then dlm blog list korang..senang nak tau bile pemenang akan diumumkan ,lepas nie korang nak buang pun tak per ;)SIAP
7.lastly jgn lupa komen kt entry nie link korang supaya saya mudah membuat penskodengan \SIAP
tarikh tutup 23 November 2010

4 comments:

LyanaSyaZam said...

lyana mana ni...lyana sahabat karib ker yg kena tag heheheh

dina said...

tq join..gu luck yer.:)

PUTERA2PUTERI said...

lyana la.....sapa lg....cepat jawab....

PUTERA2PUTERI said...

insyaallah....