klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Monday, October 4, 2010

dadih cekelat dan dadih stoberi



pembantu yg setia.....

halo...halo...halo...assalamualaikum dan selamat pagi......opppp jangan silap tau....dadih ni bukan tuk bekpes tau......msti korang heran no...sai pa la ieta tayang dadih pepagi ni.....apa la !!!!!!alah tuk pencuci mulut lunch nnti la.....hehehehe...ari ni pepagi lg ieta dah siapkan dadih tuk ank2....atas permintaan ank2 la ni.....alhamdulilah...ank2 ieta mmg suke sangat dadih ni...nk2 ibu yg wat kan......sedapppppp....heheheh k lah karang lg panjang lg sakan le ieta dok angkat bakul sndiri.....layannnnnnnn je lah.....

4 comments:

cahayachenta said...

kak ieta..camne nak buat dadih yang lembit2 tu.. hr tu raihan buat dadih dia keras mcm agar2 la.. waaaa~~~ sedih ..

cahayachenta said...

kak ieta..camne nak buat dadih yang lembit2 tu.. hr tu raihan buat dadih dia keras mcm agar2 la.. waaaa~~~ sedih ..

PUTERA2PUTERI said...

raihan...klu wat dadih tu jangan la buh agaq2 banyak....br x keras....cuba lg no....

Watierman, rmanbkr said...

Salam Ieta...maaf zahir batin.....maaf tak balas kad raya......memang tak sempat betoi....jangan marah ya....eh penat ni...nak dadih sebekas....! Balik Sg Bakap sekejap sangat malam raya ketiga...tu pun pinjam kereta kakak ipar...kereta kami rosak teruk!!!..tapi sekarang dah okay...lepas tukar engine!Bila Ieta nak mai Penang?