klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Wednesday, January 19, 2011

~~My Daughter~~

N3 ni sesaja je nak cite sai baby.....x de yg istimewanta pun...kira N3 sampingan je la..hehehehe......ni le pu3 kesayangan kami...dia lah madu dan dialah hempedu.....baby ni cukup suka menda yg ranggup2...salah 1 makanan feberet dia yg ni la...jejari oat....jejari oat ni adalah ....dada ayam yg dipotong panjang dah di salut dengan oat....senang je nk wat nya..ok lah layan je la pic baby no......ada sesapa yg nk tumpang makan ngan baby...jemput la masuk...
jom makan ngan baby...sedapp tau...
berat katanya....tp padahal x sabaq nak makan...pas snap je terus wak lari ......baby..baby
...jejari oat....kira klu beli ayam tang dada tu kena simpan tuk wat jejari oat...lgpun kt umah ieta klau bahagian dada ni slow ckit la.....
tengah makan biskut tu....dia la kalot suh ambik gambaq dia......
posing ngan lappy dia gak....org cbok ..dia lg cbok.....layan je la kan...

4 comments:

LyanaSyaZam said...

meh antaq dekakt kakak pikah sikit...dia pun suka jugak...:)

Tie-Ibu wawanisolehah said...

nampak best je jejari oat ni..ada resepi tak

PUTERA2PUTERI said...

la kak pikah suka gak ke....baby suka juga....tp nak antaq pun dh abis la....len kali klu ibu masak lagi baby antaq kt kak pikah no.....

PUTERA2PUTERI said...

tie-ibu wawanisolehah....
ampun...resepi x dak la...ieta pakai buat cam tu je...aym ieta buh garam ckit..pas tu celop lam teloq yg telah dipukul pas tu golek2 kt oat....cam tu je la....