klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, January 20, 2011

~~NaSi uJaN pAnAs BeRsAmA GeNgNyA~~

salam....dah pakat2 lunch ke ni?????klu ada yg belom tu elok sesangat la....jemput la masuk...kita lunch bersama.....anak2 semua dah makan...so ieta keseorangan la......my boss keja ari ni....x sedap la makan sensorang....ada ke nak join ni.....jangan la malu2 pulak....sila kan......
abng long x sabaq nk makan...padahal nasi ngan ayam je yg dah siap....yg lain belom lg....nak makan x nyempat2....tp memang puas ati la nengok dia makan....
nah ambik sekali ngan poyok nak interfrem gak..heheheh...lama dh berbakti tp x pernah pun interfrem ....so dengan simpatinya tayang gak poyok ni.....padahal malas yg sebenaqnya...hehehehe
kari daging cincang bersama ubi kentang dan terung.....plan nak wat dalca la...cam na leh terlupa beli kacang dal tah...bila dah tumis .....haaa baru tingat yg kacang dal x dak....maka terjadi la kari biasa je....
jelatah aka acar timun bersos[nengok kt umah kak atie ari tu nmpak sedap sangat...so cuba la ari ni...mmmm memang sedappppppppp]
ayam masak sos[resepi lyana]ni permintaan abg long la....selalu dok wat ayam masak merah je...tp td tetiba je dia soh wat ayam sos.....papun memang dia suka AYAM...x kira la ayam tu masak pa pun.....yg penting ada AYAM......

3 comments:

LyanaSyaZam said...

Abang..meh kat acik..nasi sepinggan...acik singgah ni nak ataq kopok gunting sebalang...

PUTERA2PUTERI said...

acik...masuk la join ibu makan...abg dah makan la...ooo ya ka sedap tu...makaceh ye acik lyana.....

Citarasa Rinduan said...

salam sabtu..

sedapnya nasi hujan tu..layan dengan acar nanas wah..sedap