klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, February 18, 2010

ayam percik dan yong tau foo....

salam dan selamat malam......
korang jangan dok heran lak no.....ayam percik ni menu lunch td.....pg td bila p umah lyana je..mak oiiii terliuq la nengok ayam bakaq dia.....tu yg wat ayam gak ari ni...x tahan wooooooo......dan yong tau foo ni dinner x sat.....siang td x sempat nk wat N3 sai ayam ni......siang td bizi teramat -amat sangat...kira pas solat zohor je sampai la ke magrib.....bizi je....oooo korang nk tau la bizi sai pa kan??????ok ari ni ieta ngan boss wat housekepping 1 rumah.....termasuk la tanah yg seciput kt luaq tu.....pas settle kami gi stadium batu kawan lak.....opppp bukan nengok bola tau...gi main badminton la.....tu yg N3 ni malam br leh wat....ha korang suke @pernah x makan yong tau foo ni......ieta suke sangat la...pas lik dr stadium td...singgah psr malam lak....terpandang la mende ni..pa lg laju la tuju kt ctu.....opppp wapun yg ni makanan kaum cina punya...tp..tp....bukan cina yg jual .....MELAYU tau.....ok lah..alamak terlebih sudah.........i am sorry....

ayam percik versi simple punya la......

ha ni le yong tau foo tu.....korang suke makan x??????ieta ni suke bangat la.......
yg atas ni kuah dia la....yg dibawah ni dah siap pun ieta gaul.....mmm sedap wooooo...ada sesapa nk....maap ye dah abis la.....

3 comments:

eynda said...

Terliur dah tengok yong tau foo tu...

Watierman, rmanbkr said...

Salam Ieta....mahal le Yong Tau Foo tu sekarang...eh pasar malam kat mana lak tu?...lama tak balik kampung!

openid said...

Wah dua dua sedap..ayam percik pun sedap yong tau fu pun memang sedap... uish, lapor jer.
Ijan