klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Tuesday, February 16, 2010

bihun sop utara dan kuih cara manisku....

salam semua.....
pa habaq...amboi lm no ieta x posing masakan kt cni no...kan
pa.....3@4 ari lepas tu malas yg teramat sangat la....nape tah....masak pun ala2 simple je.....tp ari ni tahap kerajinan tu dah sampai.....so rajin la ckit .....ok la tukan.....ok sesapa yg belom makan lg tu...moh la join ieta makan bihun sop utara ni......jangan risau...ada banyak lg kt dapoq tu...korang makan le sampai kenyang no......layan je lah no......

ha yg ni bekpes ieta bersama ank2 td.....kue ni atas permintaan abg ngah la...masa wat N3 ni pun dah abisssssss..so jangan la ada yg dok mintak2 lak...dah abis tau......ni pun abg ngah dok suruh wat ari ahad lg...tp nk wat cam na kan...ibu ni malas ckit la nk dok kat dapoq tu lm2..tu yg ari ni wat gak tu......


12 comments:

eynda said...

Bihun sup utara...yummyyyy...letak sos cili tu banyak2 :-)

Nida said...

First time dengar bihun sup utara ni.. mesti sedap... :)

♥LOVE2COOK♥ said...

Hi KakIeta, hru???

Silakan ambik award dari Love ye kak! ;)

LyanaSyaZam said...

salam ieta....sedapnyer bihun sup tu...lyana mai nk mintak tambah ni...ha sok kul 2ptg tunggu depan pc no...kita ym..

kakpah said...

salam ieta. meh sini bagi kakpah semangkuk.

Alimaz-Kembara Terasing said...

ieta nak jugak bihin sup utara tu

PUTERA2PUTERI said...

salam eynda....
ooooo eynda suke makan ngan sos no....ada gak sedara ieta yg suke makanngan sos ni...sedap katanya...tu la len org len la citarasanya no....

PUTERA2PUTERI said...

salam nida....
ha nk rasa kena la mai utara ni...msti ada punya....rogi woooooo sedapppppp

PUTERA2PUTERI said...

hai love....
ok love...makaceh ye.....

PUTERA2PUTERI said...

salam lyana....
ooooo nk tambah ke....alamakkkkkkkk sowi la no dah abis la......wokeh...ieta tunggu tepat koi 2 nnti

PUTERA2PUTERI said...

salam kakpah....
maap le akak...dah abis la....ampun no.....

PUTERA2PUTERI said...

salam alimaz....
maap gak la alimaz .....dah abis la.....len kali mai awai2 ckit no....