klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, December 3, 2009

bekpes mee la pulak......

salam dan selamat pagi yg ceria..........
la dah tengah ari br leh nk wat n3 tuk bekpes no...maklom la bizi ckit pepagi ni......ni le bekpes kami ari ni......mee goreng basah dan mee hailam simple.......wah msti korang kata kami ni kuat melantak no.....heheheh bukan la[x ngaku maaaaa]mee tu 1kg je...tp aku bahagi 2 coz....aku nk makan mee goreng basah dan boss lak nk makan mee hailam....tu yg jd 2 jenis tu......memula tu cian lak kt abg yg sedang berpantang tu.....tp memandangkan abg x bapa suka sangat akan mee ni jd aku masak gak......tu pun abg long tanya'''''ibu makan apa tu...bau sedap je'''''.....aku jawab alah mee goreng je la...bukan sedap pun.......oooo mee ka..abg x suka la....ok lah no terlebih celoteh lak no.....sesapa yg nk rasa tu sila tinggal kan pesanan tau.........................



7 comments:

Jieda said...

saya ni kalau makan mee hailam mesti ada cili jeruk.sedapppp hehehe

Watierman said...

Salam Ieta..Akak nak dua.dua..sebab kat umah letak ayam....nak...naka..belum makan lagi ni!!!

Pn Kartini said...

salam..
sedapp!baru tgk ...lum rasa lagi..tp dh tahu mesti rasa sedap ni..!!:):)

PUTERA2PUTERI said...

salam jieda.....
ya ka...ieta lom pernag coba lg la...nnti nk kena coba la..heheheh

PUTERA2PUTERI said...

salam akak....
alah akak yg kt umah lebih sedap la dari cni...tp klu nk rasa tu leh la....

PUTERA2PUTERI said...

salam pn kartini....
makaceh ye....memang sedap la akak....heheeh sesedap mata memandang la kot....

ieda said...

salam dik ...

ermmm nampak sedap sgt2 mee grg nieh ... dah lama x buat ... balik kg nieh nak buat lahhh

daging korban banyak layie kat umah ..