klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Monday, December 14, 2009

menu ari ni.............

salam dan selamat malam.........
wah ponat betoi la ari ni...manyak lak N3 tuk ari ni no.....korang layan je lah no hangin ieta ari ni....hangin baek wooooooooooooo......wokeh berbalik pada menu ari ni.......mak oiiiii mlm br keluaq no menu siang td....tu la pasai dok cbok wat N3 yg terlepas je kan......ok ari ni kami sefamly pekena mee kuah tulang temulang je......nk wat bihun sop...br je pekena kt umah BIL ituari......tulang tu wak lik dari kg....ada lg la lembu yg dikorbankan.....alhamdulilah..............rezeki di bulan zulhijjah...............layan je lah....

ha dah siap pun...ada sesapa yg nak rasa[ade ke]......sila la ambik yg ni no.....

bahan2 sayoq yg serba simple je la.........
ha mee kuning ni bukan wat tau...beli lg la...mood malas tu ada lg..........
kuah tulang lembu......selalu tulang temulang tu dok wat sop je...ari ni ieta tukaq kepada mee kuah lak...sedap woooooooooooooo..pekena lak panazz2...mak oiiii mau bertambah 2@3 kilo lelemak yg dok ada................adussssssssssssssssss...tulunnnnnnnnnnnnn

ha yg ni jelly kelapa......boss beli kt member ksimpang.....sedap betoi la kena lak la ni cuaca tengah panaz[oppp td la.....la ni dah mlm la]sejuk je masuk tekak................

4 comments:

LyanaSyaZam said...

sedapnyer tengok mee kuah tu...terliur dah ni...esok lyana nk buat jugak la...

E-na Zarina said...

Jelly kelapa tu bole pos sini x...terliur aaa

PUTERA2PUTERI said...

la nape x masuk...klu x leh la ieta bg rasa....ni dok jengok kt luaq je...mana nk nampak....ha sok klu wat tu jangan lp makan tuk ieta lak no.....

PUTERA2PUTERI said...

oooooooooooooooo suke gak ke....boleh..tunggu tau...ha tunggu kt pintu depan tau...jangan tunggu pintu dapoq lak...kang terlepas.....