klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Monday, December 7, 2009

kezutan dari...my boss.............

salam dan selamat malam semua kawan ku......
petang td kami sefamily gi parit buntaq...sesaja je ..lm gak la x p belah ctu.....ronda2 je tiba2 ternmpak econsave...boss ajak gi nengok harga kt ctu ok ke x?????barang2 lak ada yg termahal...dan ada yg termurah lak.....tp aku x beli apa2 pun la cuma beli mainan tuk ank2 je dan boss beli barang tuk pertukangan je......aku dok kata la......;;;;la ibu x beli apa pun no!!!!!!!....pas tu bila masuk je lam keta ...boss kata tunggu sat lp nk beli 1 barang la.....kami tunggu kt keta je.....tetiba boss buka pintu dan bg menda yg tu la.......mak oiiiiiiiiiiiiii aku senyum sampai ke telinga la...korang dapat bayangkan x!!!!!!!!!!!!.....heheheehe....wapun ianya x le sehebat yg korang suma punya.......tp aku tetap bersyukur.....kan pa dia tau yg bini dia malas...tu yg dia beli mesin tu...hehehehehe...menda ni lama dah aku dok mengidam nk beli......selalu bila nk beli je....ter....mahal lak,ter...rosak la pulak...dan selalunya tu...ter...lupa la ........pa pun............TO MY BIG BOSS....THANKS Q SO MUCH.....N....LOVE U SO MUCH..........opppp ada sapa2 yg nk oder mee kuning angkat tangan...heheheheh..kecewi la pulak no.....................




wah buku pun ada gak...lg senang la no......


17 comments:

indahhouse said...

salam kak ieta,
untungnya ,kak...hihi

blogresipi.com said...

Best nye dapat hadiah... :)

zarin said...

bestnya...pasni boleh lah buat mee ye!
nanti jgn lupa tunjuk hasilnya ye!

Jieda said...

makin rajin la ieta lepas ni

PUTERA2PUTERI said...

salam nur.....
alhamdulilah........makaceh ye

PUTERA2PUTERI said...

salam ijan.....
ha memang la best...pas tu kena la paham2 no kalu dah beli mesin tu pakai x leh makan kt luaq dah la..hikhikhihkhi

PUTERA2PUTERI said...

salam zurin.....
insyallah...kalu jd la.hehehehe..kalu x jd tu dok sonyap2 jo la...

PUTERA2PUTERI said...

salam jieda...insyallah la tu pun kalu vitamin R dok mai selalu...

LyanaSyaZam said...

AMBOI SYOKNYER DAPAT TOY BARU,LEBIH2 LG DR ORG YG KITA SAYANG KAN...

LOVE2COOK said...

Whoa, so sweet of Ur hubby! Okey, it's time to make noodles now! ;)

PUTERA2PUTERI said...

salam lyana.....
betoi tu wapun menda yg x seberapa kan..janji org tersayang bagi kan ...alhamdulilah....

PUTERA2PUTERI said...

hai love.....
thanks love....yg tu kena tunggu moog R mai dulu la..hihihihi

E-na Zarina said...

waaa bestnya dpt hadiah surprise lg! bertambah2 la semangat memasak lepas ni ye dgn bertemankn toy baru ni....suke2

umi_e said...

salam... seronok dapat kejutan sepeti itu kan...

* lenguh arrrrrrrrrr nak buat mee kuning gunang mesing tu :p (kalau untuk makan sendiri ok lagi, kalau untuk jual... saya tak sanggup hehehehe)

PUTERA2PUTERI said...

salam e-na......
alhamdulilah....doa2kan lah ye semoga ieta rajin selalu no......hikhikhikhi

PUTERA2PUTERI said...

salam kak E...............
ha betoi tu akak wapun x seberapa sangat barangya...tp ieta tetap bersyukur....
ya ka...alamak pas ni klu nk wat mee msti ada pembantu no.......

Watierman said...

Salam Ieta...Akak punya mesin tu wat simpan dalam gobok....heeeehee...kadang 2 buat maruku gunting....nanti Ieta boleh wat la...kan!!