klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Wednesday, December 16, 2009

bun manis berinti kaya&stoberi

salam dan selamat pagi.......
maap le dah lewat br nk wat N3 tuk bekpes......ari ni kami bekpes roti je...roti ni yg sebetoinya masak semlm lg...oleh kerana masak pun dah lewat.....maka pg ni br leh wat N3....alhamdulilah....kali ke2 aku meroti.dan keputusan amat membanggakan......lembut dan sedap sangat....resepi cedok kat myr..empunya ros[onigiri]....makaceh ye ros....sedap dan simple je......


yg ni dah siap tuk bekpes.....


6 comments:

Watierman said...

Wah Ieta...dah mengganaz sekarang yer!!!

zarin said...

bestkan dpt wat roti sendiri...zarin pun baru mencuba2 jugak...
gebu2 roti awak tu..

ieda said...

ermm sedap nampak bun ieta nieh ..
inti stoberi yerk .. ermm musti anak2 suka kan .. akak nieh x pandai buat .. sib baik anak2 x pernah mintak .. heheheh

PUTERA2PUTERI said...

salam akak...........
gerrrrrrrrrhhhhh ganaz x????hehehehe..x lah akak..nk coba je la.....tp x leh lg nk lawan akak meroti kan....

PUTERA2PUTERI said...

ha memang best sesangat la...hasil keja tangan kita dapat pujian dari family lak tu...bangga wooooooooo....zarin pun apa kurangnya kan.....meh la masuk kita pekena dulu....

PUTERA2PUTERI said...

salam ieda.....
ha betoi tu yg stoberi yg abis dulu....ieta pun bukan pandai pun la...br dok belajaq gak la....