klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Sunday, December 6, 2009

insan yg ku windu bangat.............

assalamualaikum dan selamat berhari minggu semua......
harap2 cuaca ari ni terang lg bersuluh no.....ok N3 aku ari ni sai kawan2 yg aku windu teramat2 la....klu ikut tu ramai lg la aku nk nenpek kt cni...tp memandangkan 2@3 org ni je yg aku windu sangat .....maka aku nk cari sesangat.......depa semua ni member sekerja aku dulu...klu x silap lam lingkungan thn 90 an la.......pas je aku berhenti keja terus x jumpa dah hingga la ke hari ni.....
AKU BERHARAP SESANGAT KEPADA SESAPA YG KENAL KAWAN2 AKU LAM GAMBAQ NI..TULUN LA ABAQ KT AKU NO......dah lama la aku dok mencari......
ok gambaq ni masa kami gi rombongan kt pulau pangkor.....yg depan tu la aku nk cari sangat....nama dia INTAN LIANA BT ISMAIL[lam bulatan tu]intan ni asal orang sungai korok jitra kedah....yg belakang tu ZAITON[ton]....aku selalu dok jumpa coz dia duduk dekat kg[kedah gak]......yg sorang lg tu SHARIFAH NORIZAH[izah]org kedah gak........yg ni alhamdulilah aku br je dapat no nset dia....tp lom berkesempatan tuk berjumpa lg.....insyaallah akan ku jumpa gak coz dia duduk dekat je ngan umah aku.....dan yg lg sorang tu..?????agak2 korang kenai x??????hehehehe jangan kata x kenai dah leeee.....ok kami berempat ni memang baik sangat kira THE BEST IN THE BEST FRIENDS la....tp semua la ni dah pun berkeluarga...alhamdulilah.................
ok ni org ke2 yg aku nk cari sangat.....NOOR HAZLIA[kak alia]asal dari parit perak]akak ni yg sebenaqnya kakak angkat aku la.......akak ni pun keje sekali gak...terputus hubungan je pas masing2 dah berhenti keja.....sesapa yg kenal tu tulun abaq kt aku no....
ok yg ni org ke3 aku nk cari sangat2.....NORHAYATI[kak tie]akak ni asal org permatang janggus penaga seberang prai utara........akak ni pun kakak angkat aku gak....pas je dia kawen terus putus hubungan....jenuh gak la aku dok cari dan bertanya org.....tp semua hampa je....ada sesapa kenal tulun abaq no.......

9 comments:

Watierman said...

Kalau tanya gambar Ieta tu pun Akak tak kenai Dik ooi..berubah betoi.....maklumlah suami bela elok kan...makan pakai semua provided...!!!

Cabuttttttttt sebelum Ieta mengamuk!!!

PUTERA2PUTERI said...

amboi akak dah nk kena ni klu yg sorang tu x kenai no...klu duduk dekat dah kena cubit tau...eehhh cubit2 manja je la...heheheheh..ya la akak yg tu masa ank dara yg solid molid lg.....lg ni pun bertambah solid lg la kan.....

E-na Zarina said...

moga berjumpa dgn yg dcari..

zarin said...

salam singgah
kiranya masih dlm jejak kasih lah ye! moga yg dicari kan menjelma nanti..anyway salam perkenalan :)

LyanaSyaZam said...

masuk jer....jejak kasih ngeee

PUTERA2PUTERI said...

HAI ENA.........
insyaallah doa2kan ye.....amin...

PUTERA2PUTERI said...

salam zarin...makaceh ye sudi singgah.......
salam perkenalan dari ieta gak no...insyaallah semoga yg dicari akan ku ketemu......

PUTERA2PUTERI said...

ok gak tu no......insyallah suatu ari nnti akan ketemu gak la.....

Jieda said...

semoga berjumpa dengan kawan-kawan lama yang dicari