klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Wednesday, December 30, 2009

mak teh mee banjir udang..........kuala sepetang...

edisi ke3........

alang2 menyeluk pekasam biaq sampai kepangkal lengan........hehehehehe....pepatah bagai....bebalik kepada n3...bos kata jom kita p pekena mee banjir udang...lm dah dok mengidam nk makan...dok nengok kt tv dan dok dengaq org cite je....rugi lak klu x pekena...maka berpandukan GPS...akhirnya kami sampai gak kt warung mak teh mee banjir udang.....memang puas hati la....betoi2 banjir udang...marvelesssssssssssssssss.....menurut sumber2 yg boleh dipercayai.....warung makteh ni lebih sedap dari warung2 mee udang yg lain...x tau la betoi ke idak............sesapa yg pernah sampai tu tau la cam na rasanya kan....bg kami sefamily....secukup rasa...sebanjir udang....hehehehehe..kt ctu ada 4 jenis hidangan mee banjir udang....iaitu 6,8,10 dan 12 hinggit.....pening gak la nk pilih.....last2 kami ambik yg 1st dan last......................



ha ni le upanya mee banjir udang tu....amacan banjir x...................... yg ni ieta punya...hidangan yg 6 hinggit...klu x silap la.ada 15 ekoq udang..heheheh sambil makan sambil kira tau................

yg ni boss punya...hidangan yg 12 hinggit......ooooo beza dia ialah jenis udang.....yg 6 hinggit tu udang sederhana je......yg 12 hinggit ni udang besau2....klu x silap gak ada lam 10 ekoq la..........sedap wooooooooo....sesapa yg bercadang2 nk pekena tu p la cepat.......

2 comments:

Watierman said...

Wah Ieta....dah sampai Kuala Sepetang...mana mee nya..nampak udang jer...ke kuah mee aja!!

Selamat Tahun Baru...Moga Allah berkati kehidupan kita semua....Amin!

psst...Akak ada...tapi dalam mood malas nak ngadap lappy!!!Rumah semak beberapa hari lepas...Rindu juga dengan kawan2 & Adik2 Akak...!!!

PUTERA2PUTERI said...

ya la akak dah nama pun mee banjir udang..maka udang je la nmpak kan...mee tu nyorok kt bawah la...takut kt udang yg banyak tu.....

selamat tahun baru gak wat akak sefamily......tabah dengan setiap ujian yg diturun kan buat hambanya....insyaallah msti ada jln penyesalanya......