klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Friday, September 4, 2009

BERBUKA DEKAT SERAI CAFE[tokong ulaq]

salam semua...wah dah tengah malam br leh nenpek no.....ari ni aku n family gi berbuka kt penang......kami gi nk ambik adik aku coz sok dia nk join lik kg sama.....jd leh kerana kami gi jauh dia la sponser berbuka tuk ari ni...hehehhehe..kan selalu leh pekena org kan....
memula tu dok poning gak nk berbuka kt mana....pas kak watie call dia rekemen 1 tempat yg paling the best kt penang...BANGKOK RESTRON.....kak watie kata makanan kt ctu mmg marvelesssss sangatttt....plan tu nk gi pekena kt ctu la........tetibaaaaaa........abg long kata nk makan steak la pulak...siap wat muka cam penyu lg....cian la pulak....letih posa la katakan....mmmm mau x mau kn gi kt tokong ulaq la....km gi pekena steak kt SERAI CAFE...... leh kerana kami selalu dok pekena kt ctu...jd tuju kt ctu je la.......dia punya steak mmg marvelessssssssssssssss sangat....aku,bos dan adik aku pekena nasi..hehehe tekak org melayu la katakan...kami oder tomyam campoq,daging masak pedas,kailan ikan masin dan kerabu sutun.....abg long dan abg ngah pekena beef blackpeper steak.....mmm sedap nengok depa 2 org dok pulun makan.....last2 dah lincin depa 2 org kerjakan.......kami yg pekena nasi dok teliuq je lah.......iihhh x leh jd ni.....dah org nk belanja pa salahnya pekena teruk2..hehehehhe kami pun oder 1 lg....lamb blackpeper steak........korang layan je lah nooooo
******LAMB BLACKPEPER STEAK*****
**** HA NENGOK TU PULUN SAMPAI X SEMPAT NK AMBIK PIC*****

****KAILAN IKAN MASIN**********
**********DAGING MASK PEDAS*****
*********TOMYAM CAMPOQ....alamak mana lauk pauknya....tenggela dalam banjir la tu..***
******** kerabu sutun...1st time aku makan...boleh ode lg la.******sedapppppppppp

4 comments:

ijayuji said...

salam kak IETA!!! eeeee..cedapnyer steak!!! lamaaaa dah tk mkn steak!! amboiiii..menu sume best2 belaka ;-)

PUTERA2PUTERI said...

salam ika......
semua tu di taja pleh adik kak ieta...pa lg oder je la nk makan pa....hehehehe

Watierman said...

Wah...siap Menu steak dan ala Thai....bila dua benua bergabung...cik Ikaaa kat Siam pun mai tanya...dah...bau sampai sana dah!!!

miemiey said...

bestnya kl dpt berbuka cam gini sekali sekala..ada steak ..huhu..meleleh aiq liuq ni..