klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Tuesday, September 8, 2009

JUADAH BERBUKA HARI YG KE17 RAMADHAN....

SALAM SEMUA........
alhamdulilah akhirnya boleh jugak aku nenpek menu berbuka kemarin...wapun x le sempoi dan menarik nya...aku tetap nk nenpek jugak.....semlm tension sangat..streamyx slow semacam je..ponat kot....jenuh gak la aku dok nunggu...kot2 la ok...hampeh....pagi ni lam koi 8 lbh br ok....ok menu berbuka tuk hari ke17..sop tulang rusuk.ayam kicap dan karipap ayam.....tp gambo sop lp la nk snap...tah bizi pa tah...memula tu aku ingatkan dah snap.....bl nengok balik...la mana sop tulang aku.....la x snap pun la....mmm tulang temulang ada la.....karipap tu korang jangan layan tang klim dia no......aku bukan pandai pun nk klim comey2...janji x ternganga bila goreng......layan je lah......
***** KARIPAP AYAM BERSAMA KENTANG
******** AYAM KICAP

4 comments:

HaSue said...

salam kak...sama laa menu semalam karipap gak..hehe..ayam kicap pun sama gak..iskhhh2..cam pakat2 jer laa ngan akak ekk..hehe

allkmurni said...

salam ceria k.Ieta.x comey pun takpe...janji sodap....uiii sop tolang....heheh sy ni pantg dgr sop2 ni...teliur jek...

Syuhada Kamal said...

salam kak, okla kelim akak tu compare ngan saya..mmg fail bab2 kelim mengelim ni..pakai acu blehla..hehe

PUTERA2PUTERI said...

salam sue...
ya ka...sehati sejjiwa la kita no..sue nnti ajaq akak klim karipap no....heheeh..ari ni sama lg kerrrrr?????

salam allkmurni...
salam ceria secerianya..ha betoi tu apa yg penting sodap kan...rupa no2..heheheh kn belajaq kt sue la ni....allk pong suke sop gak ke..sama la kiterrrr...

salam syuhada.....
heheheh memang x pandai langsung la akak ni...makan pandai lak no....klu pakai acuan tu takut masa greng nnti ternganga pulak.....