klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Sunday, September 6, 2009

JUADAH ARI NI YG DI TAPAU....

SALAM SEMUA.......
syukur alhamdulilah...aku selamat sampai dari kg ari ni....dr kg kami bertolak lik mai penang dalam koi 1 lebih gak la...sebelom naik highway.....boss kata jom kita p beli laksa telok kecai..dulu[jln ke kuala kedah]...aku on je lah coz boss nk makan sangat...aku x bapa suka ckit coz kuah dia cayaq ckit....tp boleh la....sesapa yg pernah pekena laksa tu tau la cam na rasa dia kan..........ari ni aku cuma masak nasi je...lauk pauk semua tapau kt bazaar ramadhan je...kali ni kami terjah bazaar ramadhan kt klang lama [kulim] lak....antara lauknya...ayam bakaq,paru goreng pedas,gulai ikan kering bersama terung dan ayam masak merah....x lupa gal roti john.....
korang layan je lah pic dibawah no...aku malasssssssss nk berceloteh panjang2...ponat la....
ni le rupa laksa telok kecai tu...yg merah tu sambai nyoq yg memberi kesedapan laksa tu....
ayam bakaq....
ayam masak merah
paru goreng bercili................dan dbawah ..gulai ikan kering bersama terung

5 comments:

~Atie+Farid~ said...

kak.,...sedapnye ayam bakaq, laksa n paru tu....feveret atie sgt2.......
akak dah balik kg? awalnye....jeles tau

reen said...

kak..lama dh x mkn laksa..
paru tu pn..one of my pebret food...huhuhu...
ngidam la pulok..

PUTERA2PUTERI said...

salam atie dan reen.....
wah kita ni secitarasa la..akak pun sukeeee sesangat paru@organ dalam lembu....eeee sedapnya...

Watierman said...

Salam Ieta...akak pulak balik rumah mummy akak...& pergi Kulim hari Ahad sebelum berbuka nak ambik jam dinding yang hantar repair...dekat 2 bulan dah....lalu Valdor...tembus Junjung....ingat kat Ieta...tapi dah tau Ieta balik kampung...hihihi...dan sempat balik dari kulim...ke sg bakap semula sejam sebelum berbuka...sibuk drive sana sini....

mila said...

hi kak ieta,
uih.. depa berbuka makan laksa teluk kecai noo... sedap tu..
tpkan seja berisi ni mila kalau tgok laksa tetiba ja jd loya tekak.. nak bau lagi la... huhuhu