klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Sunday, September 27, 2009

HADIAH TOK ABG LONG

SALAM....
alhamdulilah thn ni abg long dapat posa penuh.....thn ni la thn pertama abg long berpuasa penuh...jd aku ngan boss berpakat ..klu abg leh posa penuh kita bg apa yg dia nk...jd tu le adiahnya....abg ngan pun dapat jugak wapun posa sampai koi 12 je......la ni klu nk beli kn beli 2 je....coz baby x pandai mintak lg.....thn depan baby dah pandai kalu nk bl kena bl 3 la pulak.....



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>yg ni abg ngah punya.....

4 comments:

Alimaz-Kembara Terasing said...

salam...sama la kita kalau nak beli kena beli 3....nanti dua tahun lagi saya dah kena beli 4 laaaa nampaknya...

PUTERA2PUTERI said...

salam alimaz.....
amboi dah tau no 2 thn lg akan bertambah ahli keluarga...hehehhe bijak...bijak...

~ Ibu ZAAZ ~ said...

he he...serupe la. tapi tahun ni ayah budak2 suruh derang beli ngan duit raya sendiri. tahun ni pun collection menggalakkan. so si abang pun beli kete kontrol cenggitu jugak.

PUTERA2PUTERI said...

tu la budak2 zaman la ni pandai sungguh no....kita dulu x dapat suma tu...klu posa tu cuma dapat duit raya je kan....