klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Wednesday, September 23, 2009

selamat berjumpa lagi no.....




assalamualaikum semua........alhamdulilah aku selamat sampai dari kg ari ni.......sepanjang perjalanan dari kedah ke penang ........cuaca x menentu.....sat2 panas....sat2 ujan.....jem pun punya la panjang...tp sekbik la ada jln shotcut...klu x berjanggut gak la dok ikut jem tu............kami sampai umah[penang] tepat koi 6 pm td......pas settle suma bagasi2.barang2 yg di angkut dari kg....kami pun keluaq p cari kedai makan ......la kebanyakan tutup lg .....alamak nmpaknya kena pekena nasi kandaq la ........mau x mau nasi kandaq je la.......pas pekena terus lik umah...ya la lm sangat aku x buka blog ni dan x jengok kawan2 semua...rasa windu lak......ok lah no....babai semua...jumpa lg no...tunggu tauuuuuu..............

*****BIRU****

tema kami tahun ni BIRU la pulak.....gambo ni aku snap sebelah petang....pepagi x sempat nk snap la tu yg kopiah x lekat kt kepala tu.....menu dipagi raya....LAKSAM BONDAKU.....laksam tu resepi dari mak aku....ponat gak la kerja2 nk proses laksam tu...tp alhamdulilah dapat kepujian gak woooooooooo......pepagi ank2 gi jalan2 kt kg[mau la pulak...selalu x mau jalan2..segan...tp thn ni ok pulak......syoq katanya ]pas solat aidilfitri dah ada org mai umah.....bila org kureng ckit je kami pun cargas la p kubur lak....tp aku sedih sesangat coz hanya nengok dari jauh je....ya la bendera jepong lak...eehhhh geram gak la aku ni.....ari raya gak la bendera jepong tu nk naik.......aku dok berdoa bg ptg raya@Rraya ke2 ke bendera tu naik...alih2 sebelom raya aku dah raya......eeeeeeeeee geramnya.....kan pa dah la setahun sekali je nk gi kubur tu....alih2 x leh p lak......mau x geram kan........lik dr kubur je dah ramai tetamu mai umah x berhenti gak la.....ponat tu memang ponat la...tp seronok dan meriah sangat.......kira laksam tu laris jualanya.......tu le ckit sebanyak citer aku masa ari raya ituari........

*****KEPADA KEWAN2 YG MASIH BERAYA KT KG TU SEMOGA BERGUMBIRA NO...DAN KEPADA KAWAN2 YG NK LIK DARI KG TU BERHATI2 DIJALAN RAYA.....INGAT ORANG YG TERSAYANG************

2 comments:

Tukang cerita said...

Salam...
kami dah balik juga dari kg... hubby kerja...

best ke raya kat utara nun?
kat sini pun sama...kdai byk lagi tutup...
kena makan kat kdai mamak jer...
:)

PUTERA2PUTERI said...

salam....
la nurul pun pekena nasi mamak gak ker...heheheh senasib la kita no....