klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Wednesday, September 9, 2009

juadah cedok tuk hari ke19 ramadhan

salam.....
menu ari ni ke2\2 nya aku cedok dari tenet...hehehehe kan senang.....wah dah 19 hari no...yea..yea...yea dah nk raya la......hehehe ngalah kan bebudak la pulak.......gulai ketam tu aku cedok dari try masak.my...memang senang bangat la...sedap lak tu...kuih kaswi gandum tu aku cedok dari cari makan&resepi......pestime aku wat kue tu.....alhamdulilah menjadi....dah rezeki jiran sebelah no.......kira tukaq2 juadah la....dan ikan kering goreng......ari ni aku masak 3 jenis tu je....coz lauk yg semlm ada lg ckit...jd aku panaskan je la.......nk buang sayang lak....alamak malassnyaaa nk berceloteh....layannnn je lah no...
>>>>>>>>>GULAI KETAM SIMPLE>>>>>>>>
>>>>>>>>>>KUIH KASWI GANDUM>>>>>>>>>>>>

No comments: