klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Tuesday, September 29, 2009

mee rebus mamak @ mee jawa

salam....
wah ari ni baru nak nempek masakan no...lm gak la aku menyembunyikan masakkan ku....ooppp jangan kata dapoq x berasap ok...pas lik dr kg je dapoq beroperasi seperti biasa......cuma x expose je kt cni.....ya la bg laluan kt gambaq raya dulu.....dapoq la memang dah x berasap la...cuma masakkan je yg berasap kan.....ok....menu ari ni mee rebus mamak @ mee jawa....nasi lak ........ayam masak merah dan acar timun[jelatah]......simple je kan....nape mee tu sampai 2 nama lak?????msti korang tertanya2 kan!!!!!!!!!!!.....yg sebenaqnya...mee rebus mamak tu aku bg nama....mee jawa tu jiran sblh bg nama....katanya klu mee yg ada cucuq dan kuah sedikit pekat tu mee jawa la......mana la aku tau semua tu....yg aku tau klu mee rebus mamak msti kena ada cucuq kan......pa pun lantaq lah....yg penting sedap dan kenyang......alhamdulilah......jom nengok gambaq dibawah....................





3 comments:

IeYzA said...

adduhhh kak...ptg2 cam gini biler nampak makanan yg sodap2 niee...terus lapo tahap maksima...mesti akak masak tip top kan....

PUTERA2PUTERI said...

salam leyza.....
adus....cianya..jom la join akak makan....moh cepat...

cerita dewasa said...

Keep up the good work!
Thanks for sharing.
cerita dewasa / cerita 17 tahun / cerita panas
cerita sex / cerita abg / cerita bokep
abg hot / gambar hot / cerita horny