klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Wednesday, September 2, 2009

buah melaka dan agar2 sirap.. untuk hari ke12

salam.....
alhamdulilah sempurna sudah untuk hari ke12 kita berpuasa......menu ari ni simple je...coz lauk yg kemarin ada lg...semalam aku berbuka dan sahur makan makaroni je..jd lauk tu banyak la...ari ni aku masak sutun goreng kunyit je lah...kuih lak aku buat buah melaka dan agaq2 sirap......boss bawak bekal sup daging...sup tu aku masak dekat baby ngan abg ngah......layan je lah no...maleh nk berceloteh la pulak.....................................

****************BUAH MELAKA************************
************************AGAQ2 SIRAP********************** **************SUTUN GORENG KUNYIT*****************
*********TELOQ DADAR ABG LONG PUNYA*********

5 comments:

Tukang cerita said...

dah berbuka pun, jadi lapar lagi tgk juadah ni...
:)

PUTERA2PUTERI said...

salam nurul.....
menu yg simple2 je la....menu org malassssssssssss

QueenJah said...

salam ziarah...
suker nengok org pompuan nak masak tak kira simple mana pun..
ni dah cukup ok la ni...

ijayuji said...

Salam kak IETA!!!! sukenyer kita mkan telur dadar tu kak!! makan ngan nasi panas2!! eee bertambah makan!!! onde2 mmg all time feve nihhh.. :D

miemiey said...

bestnya tengok sotong tu dan agar2...miemiey kl masak ayam biasanya cam lauk sotong tu..ank2 lagi suka kl msk merah sotong tu