klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Sunday, July 5, 2009

ARI NI REHAT KT UMAH LA PULAK....

SALAM.....ari ni xtvt aku cam biasa.....pas je mengemas aku tolong minah jepun berdobi...tetiba minah jepun majok lak...oooo ada duit siling tersangkut la....patut pun slow je minah jepun tu wat keja...........sesambil tolong minah jepun tu aku ke kelas masakan sama....bak kata 2 dalam 1 daaaa....ari ni bekpes nasi goreng tok ank2 dan aku makan kuah doyan bersama roti gardenia.....menu tok lunch lak....ayam panggang dan daging merah.....petang ni lyana abaq nk mai umah aku...mmmmm nk masak pa ha nk jamu lyana n family ni.....tunggu...

Photobucket
:: ha ni le rupa ayam yg siap dimasak ...dan tengah tunggu nk masuk sauna je.....

Photobucket
::yg ni lak br je keluaq dari sauna...tengah bg rehat jap.....

Photobucket
::ha yg ni dah siap tok di ngapppp je....makan bersama kuah kicap......
Photobucket
::daging merah.....resepi ni aku cedok kt myr...empunya dyna...thanks dyna...sedap sangat....

No comments: