klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, July 9, 2009

CIAN NYA KT MY BABY..........

salam.....alamak dah lewat la...tp aku ttp nk tempek gak xtvt aku tok ari ni...hehehehe....ari ni xtvt berjalan seperti biasa........bekpes pg td nasi goreng ikan bilis......lunch lak...sup daging dan sotong goreng kunyit je......ptg pas lik gi klinik aku wat cucuq cempedak.....cempedak tu adik aku bg masa dia mai umah ari tu.....mungkin buah tu yg sulung kot...ulas ushi2 je....dapat la lam 32 ulas yg ushi2 ....ari ni baby nmpaknya bertambah teruk dari semalam la...semalam kt tangan x bapa banyak....tp ari ni dah bertambah dan bengkak ckit.....ubat yg p ambik semalam dah nk abis,,,tp x baik gak.......ptg td aku N boss cadang2 tu nk jumpa pakar la...bl sampai je klinik x buka lg....rehat lg la tu...koi 6:30 br buka ...tp waktu tu br koi 4 lbh je...mau x mau kami gi klinik yg berdekatan je lah......doktor tu pun sama kata alahan gak.....dia kata x bahaya...biasa la bebudak tengah membesar.....kekadang tu kita x perasan apa yg dipegang oleh bebudak ni.....mungkin benda yg dia pegang@main tu....x sesuai ngan kulit depa yg sensitif tu......tah la aku pun dok pening ni.....dok pikiq cam na nk wat ni...dan dok pikiq apa yg baby main sampai jd cam tu.......ubat dah 2 klinik dah p,,,tp keputusan nya kureng memuaskan lg.....kt bawah aku tempek gambo tangan dan kaki baby yg sakit tu.......cian aku nengok...semalam tah bapa kali pun x tau baby jaga .....gatai....malam ni x tau la pulak....jd sesama lah kita berdoa supaya baby cepat2 semboh no......tima kasih...

Photobucket
>>>> nasi goreng ikan bilis bersama teloq mata kobau...alamak tersengrt la pulak teloq tu.....

Photobucket
>>>sup daging yg sempoi....sempoi keeee

Photobucket
>>>>sotong goreng kunyit

Photobucket
>>>>ha yg ni le cucuq cempedak yg ushi2 tu....

>>>>layan je lah pic dibawah ni no....
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

>>>>dan ubat2 yg baru p ambik td....
Photobucket
Photobucket

2 comments:

Watierman said...

Salam ieta...kesian baby...pantang lah sikit...jgn bagi dia makan benda2 yang boleh tambah gatal tu...ikan bilis tak boleh...telur tu ...karang boleh kasi nanah tau kalau dia garu sampai luka...udang & sotong definitely NO!...Auntie doakan moga baby Aina cepat sembuh...AMIN!!!

PUTERA2PUTERI said...

SALAM AKAK...tima kasih no....tu la la ni makan pun berpantang la...tp baby pun bukan makan sangat pun suma tu.....