klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Wednesday, July 15, 2009

AYAM MASAK MERAH....BIHUN SIMPLE...

Photobucket

Photobucket

salam...alamak mlm br nk updet blog la.....kemarin aku gi umah kakwatie ada rendang sambal ayam.....sedap nampak,,,jd ari ni turn umah aku lak la.....ari ni aku masak simple2 je....ayam masak merah...dan tok petang lak aku goreng bihun yg jugak simple je.....nampak pun dah tau yg bihun tu simple je kannnn....ari ni ari malas daaa[bukan ari ni je...tp2 ari malasssss]kan pa td aku p umah kengkawan..yg jauh dan dekat.....macam2 lauk ada.......alhamdulilah kenyang sesangat la....untung no ada kengkawan banyak ni....nk makan je...terus gi umah sapa yg buka pintu[ada gak yg ttp pintu ...tp aku tetap masuk dan......tinggal tanda je....heheheh.....sok umah sapa lak yg kena!!!!!!!jd kita tunggu esok la nooooo

No comments: