klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Saturday, July 18, 2009

xtvt sukan sek abg ngah....

salam....ari ni aku wat bekpes cucuq cempedak yg lyana wak mai kemarin....mmm sedap sangat la....kn lak ngan ayaq teh perisa manggo... peghh...marvelessssss......ari ni aku n family gi sek abg ngah ada sukaneka.....start koi 9 am sampai koi 12.30 pm......macam2 xtvt ada....antaranya....pertunjukan dari bomba[cara2 nk hadapi bl ada kebakaran...]cabutan bertuah[alamak ari ni family aku x bertuah daaa]sukan anak2 pasti[abg ngah join 1acara je..iaitu tiup belon pas tu duduk bg pecah...dapat no 3.....alhamdulilah...]dah jamuan makan....arini tok lunch lak....apa lg pekena nasi kandaq la.....kan senang...lik dah pun koi 1....jd klu nk masak pun koi bapa leh makan lak....[yg sebetoinya aku yg malasssssssssss la....ok lah layan je lah gambo dibawah ye....oooppp[SORI LA GAMBO DIBAWAH X BAPA ELOK LA....AKU GUNA NSET MURAH JE....bak kata mail dalam upin&ipin ...2 singgit..2 singgit.......hahahah

Photobucket
>>>cucuq cempedak...

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
>>>>ha cekelat ni saja je aku tempek kt cni...coz buatan orang melayu tau.......BANGGANYA.....

Photobucket
>>>ni rupa kotak yg bubuh cekelat tu...
Photobucket

No comments: