klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Wednesday, July 8, 2009

hari yg teramat,......MALASSSSSSS

SALAM...hai suma...sori la no memalam br nk updet la...siang td ......MALASSSS daaaaa......ari ni menu aku simple2 je...jd bl virus M mai suma keja berjalan dengan lambat ckit la.....semalam sebelum tido aku dah plan pagi ni nk wat kuih seri muka......bahan2 suma dah ada....beras pulut dah siap.....tp lom rendam lg la.....br dok buka MYR nk cedok resepi kt ctu...tetiba baby dah bangun.....masyaallah aku nengok tangan.kaki.dan sedikit kt muka ada bintik2 kecil tp berair....aku pun bubuh BAM GAMAT je la.....bos lom lik keja lg.....tp lm2 bertambah banyak lak......cian aku nengok tergaru sana...tergaru cni.....boss kata nnti koi 2 kita p klinik...... pas doktorr periksa je...doktor kata alahan je...mungkin dia ter makan,terpegang dan yg sewaktu denganya.....jd dpt le ubat sapu&makan......alamak baby ni klu bab ubat ni payah ckit la.....jenuh gak la ......5ml je la...tp yg masuk lam perut rasanya x sampai 2ml je kot....yg len tumpah.....payah...payah...heran gak aku ...ubt...AKU ok je.....[masa kecik2 x tau la pulak....xpa nnti aku lik kg tanya my mom]MY BOSS pun ok gak[kecik2 pun x tau gak la...nnti aku tanya my MIL].....petang td cian lak aku nengok baby....ya la selalu tp2 petang bila abg2 keluaq main ....dia pun laju je keluaq...tp ari ni aku x bg keluaq.....dok panggil abg2 je la....x pa sat je baby no...nnti bl dah baik leh la main lg..........harsat yg dok plan semalam tergendala...jd simpan balik la...bl2 dah senang nnti br wat len.........

****gambo ni bukan masa sakit la......yg ni sebelum sakit da....saje je nk tempek kt cni.....*******
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

No comments: