klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, July 2, 2009

CAKAP2 IBU....... DAH JADI DOA.....

ALHAMDULILAH.....abg ngah dah ceria semula pas lik kolah td...aku harap kecerian ari ni akan berterusan hingga ke tahun2 seterusnya........dan siap kata.... sok cikgu pesan ...suma kena p sek dan pakai baju sukan.....cikgu nk bawa p padang....mungkin dia ingat main je tu yg seronok sangat tu........semalam aku solat isyak lewat ckit jd .....AKU BERDOA AGAR ANK2 AKU BERJAYA DALAM PELAJARAN.....dan setiap kali ank2 nk melangkah keluaq umah aku berpesan supaya belajaq bersungguh_sungguh......ingat kita org susah...biaq org nk kata apa kt kita...biaq kita kaya dengan ilmu di dada......ayat tu lah aku dok pesan kat ank2 aku......tp dalam bahasa yg mudah depa paham la.....klu yg tu nnti bertubi2 lak soalan yg aku kena jawab..........ok lah aku cau dulu no.......

No comments: