klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Monday, July 27, 2009

OLE-OLE DARI KG .......

SALAM...ha pas gi jalan2 kt muzium padi jom kita pakat pekena jajan[ole-ole la tu ]dari kg lak no....rambutan.manggis.langsat dan cempedak....tp suma buah2 tu dari dusun boss punya la....kt kg aku buah ada gak la tp x banyak dah.....tp sebelom korang nengok pic dibawah tu aku nk mintak maap coz buah2 tu posing x menarik langsung la.....malas aku nk buang...ada yg posing dalam guni.,bakul dan macam2 lah...korang nengok sendiri la.....jom pakat2 kita makan buah2 tempatan.......

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
****xtvt semasa dok kt dusun.......dan siap berkelah beramai2 lg.....jom makan dan jom layan pic dibawah......
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
****yg ni lak sesi berposing dalam bendang yg dipenuhi pokok padi yg tunggu masa tok di tuai je...
Photobucket
Photobucket

2 comments:

Watierman said...

Banyaknya manggis...buat jem sedap tu ieta!!!

PUTERA2PUTERI said...

ieta x pandai la akak wat jem...ieta pandai makan je..hehehheh