klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Saturday, July 4, 2009

XTVT ARI NI ...PENAT TP SYOQQQ

SALAM...hai suma...ari ni xtvt aku penat tp syoqqqq....ari ni dapoq umah aku off....pepagi bekpes nasi lemak.....semalam adik aku yg dok penang mai tido kt umah.....jd nk permudahkan keja aku p cari nasi lemak je.....koi 8 abg long gi sek[KEM BESTARI SOLAT]start koi 8.30 sampai 12.00.....pas p bik abg long kami terus p jemputan dari petronas[majlis makan bersama pelanggan]org punya la ramai...nk makan pun kena beratoq panjang.....paham2 je lah klu makan free msti org ramai kan......aku makan bihun dan roti jala cicah kari ayam.....my boss dan ank2 x makan....antara xtvtnya ialah....pertunjukan kompang berirama,makan2 free....dan tok bebudak lak....sibadut la.....pa lg leh kata suma bebudak celapak p kt badut tu la....sampai x sempat nk bernyawa la badut tu.......pas settle kt petronas tu aku dan family cargas p kulim[sungai kob]boss nk gi nengok kedai member geng ksimpang.....br buka jual alat ganti keta.....lm gak la boss gebang2 ngan mmber dia..aku stay kt keta je bab baby tido[letih la tu]......pas tu kami p pekena NASI AYAM PERIUK BESAQ lak......nasib kami baik ari ni.....selalu org kata klu koi 2 keatas nasi dah abis......tu pun sampai koi 3 je.....pas tu dah abis.....pas makan br le kami cargas balik......sampai umah dah dekat koi 5.....pa lg perut dah kenyang dan letih lak tu......aku tertido sampai koi 6...ha tu bukan tertido lg dah......tido mati tu.........malam aku n family p psr malam cari benda makan la........ha tu la cita aku tok ari ni...heheheheh
>>>>>sori no suma xtvt diatas x sempat nk snapp pun<<<<<<

No comments: