klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, July 23, 2009

AYAM GORENG REMPAH & SAMBAL TUMIS IKAN BILIS..

SALAM....ari ni aku masak simple je...ayam goreng rempah dan sambal tumis ikan bilis dan hati masak rempah kemarin ada lg..........jd aku panaskan je lah...alamak berempah la 2 ari berturut2....ni le penangan selalu dok pekena nasi kandaq...sampai setiap kali msk pun nk letak rempah....aku nk perabih apa yg ada lam esbox aku je coz start sok dapoq off selama 3 hari [hahaha tu ada yg kata aku malassss tu...hehe x baik tau..].....aku nk lik kg laaaa.....lik kg lg...hehehe lg musim buah x abis lg kerap laa aku lik kg.....klu ank cucu x tolong perabih sapa lg kan.....

Photobucket

Photobucket

petang tadi tetiba mmber bos mai umah...ha tu dia jenuh gak la ...cari2 punya cari dapat kue tew...jd aku goreng kue tew je lah..heheheh kan senang[aku ni nk yg senang je kan]
Photobucket
alamak banyaknya sampah sampai x nampak kuetewnya.....korang cari le no....ha nmpak x...hehehe sapa yg x nampak.....p jumpa doktor lekaih.........

No comments: