klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Wednesday, October 21, 2009

asam pedas ikan bersama berendi & smbl tumis teloq goreng

salam kawan2 semua......
ari ni cuaca cerah...alhamdulilah....pa habaq kawan2 semua.....[wah cam ramai yg dok baca lak no]......menu ari ni pun masih berTEMAkan ikan lg la...heheheeh..selagi stok ikan lam esbox x abis selagi tu la aku masak...kan pa ikan ni klu taruh lama2 kang dah x sedap....jd sebelom tamat tempoh baik aku masak biaq la org nk kata pa pun ....ari ni aku wat asam pedas tumis ikan &berendi....dan pg2 lg boss dah oder sambal tumis teloq goreng & ikan masin.....ya la lama gak la aku lp kt resepi yg 1 ni......alamak ari ni resepi pedas2 gitu......layan je lh no....

4 comments:

LOVE said...

Adey, Love baru lepas lunch...tapi terasa lapar lagik lepas dtg cni! ;) hihi Kak Ieta!!! ;)

PUTERA2PUTERI said...

haloooooooooo.love...la dah makan ke...klu x leh join kak ieta kt cni....len kali mai awai2 ckit no..hehehehe

Watierman said...

Salam Ieta...asam pedas feveret akak tau...nak pulak ada berendy...uish...ikan apa ieta guna tu???ada lagi dak????

PUTERA2PUTERI said...

salam akak...
la kita ni seselera la no....peberet ieta gak tu...ikan kerisi kot...alah ikan yg mmbr boss bg tu..seakan2 ikan merah gitu...meh la makan ..ada lg la....