klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Tuesday, October 27, 2009

dadih again


salam semua...............
ari ni aku n3 dadih lagi la.....atas permintaan ank2 la aku wat lg dadih...tp kali ni perisa cekelat je......ari ni sebelom gi sek abg ngah siap oder.....ari ni ibu buat dadih tau....wat yg cekelat saja tau.....sek bek la bahan2 yg wat ari tu ada lg......

meh cepat ...2 singgit...2 singgit.....bak kata mail lam upin ipin kan......layan je la no.....sapa nk angkat tangan.....

5 comments:

Watierman said...

Salam Ieta order 4 dapat free satu boleh?? Ni mai jauh2 ni nak makan dadih....

shi3la said...

budak-budak memang suker nau ngan dadih nihh kannn kak...

tapi kalo haku kureng minat sikitt..

Jieda said...

amboiii..sedapnya.memang feberet budak-budak ni.ieta...meh la pos kat sini dalam sedozen dua hehehe

reen said...

anak2 sy pun antu dadih gak....

PUTERA2PUTERI said...

salam kakwatie....
ya betoi tu..beli 4 free 1...ok sila masuk dan duduk dulu no...sat lg sampai tau...


salam shi3la..........
betoi tu ..tp kt umah akak ni mak dan bapak budak pun suke gak la....


salam jieda............
suke gak ke...ok tunggu posman yg depan pintu...sat gi sampai...tunggu tau...


salam reen.........
ok reen.tunggu sat gi akak gi antaq sendiri no....oppp nk bapa ye?????