klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Sunday, October 4, 2009

bihun sop penang

ASSALAMUALAIKUM SEMUA.......
selamat berhari minggu yg ceria dan dingin.....cewah!!!!...ya la kt cni la ni tengah ujan....ujan rahmat .....alhamdulilah...semoga kawan2 semua chat dan gumbira bersama family masing2....wah ari ni terrajin lak no...pepagi lg aku dah ngadap pc...hihihihhi

syukur alhamdulilah ari ni dah 15 syawal no....la sat je kan...dah 15 syawal.....umah kengkawan lom abis lg aku terjah ni.....tp bulan len pun leh terjah gak kan.....aku harap kawan2 sudi la terima kunjungan aku nnti no......tunggu tau...

bihun sop ni aku wat semalam...aku jemput jiran dekat2 je mai umah......ibu2 saja tau...[lam 4 family je] bapa2 segan la nk mai coz boss keja......tp mlm bos ajak geng bapa2 lak..adil kan.....siang geng ibu2 dan ank2....mlm geng bapa2 lak...... ooppp bukan makan bihun sop je tau...ada kuih raya,.puding dan kek[semua tu jiran2 la yg bawak...aku cuma wat bihun sop je.....tp tu la aku lp nk snap kuih.puding dan kek tu...ya la....bl dah ramai2 ni pa lg gebang sakan la.....kena lak bateri nset kong,,,,,,jd lupa terus nk snap gambaq.....gambaq ni pun masa boss n de geng makan....
jom pekena bihun sop penang....malaih dah la nk berceloteh pepagi ni.....layannnnnnnnnn
p\s...bihun sop ni yg kemarin punya tau





6 comments:

siti_m said...

salam ieta... selamat hari raya..
masuk blog nie kenyang je...

PUTERA2PUTERI said...

salam siti....
selamat hari rya gak wat siti n family....alhamdulilah..semoga bertambah rezeki kita no...hehehehe..tima kasih le sudi singgah no...

blogresipi said...

Mak aii meriahnye kak ieta... tak tau nak amek yg mane.hehehe... macam le kak ieta ajak :)

Alimaz-Kembara Terasing said...

erkkk sedapnyer mee tu....

PUTERA2PUTERI said...

salam ijan......
ambik la ijan oiii tp bg kt faiz tau....jangan dok pulun sensorang lak...

PUTERA2PUTERI said...

salam alimaz.............
silakan la rasa alimaz....ambik wak lik pun leh gak...