klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Thursday, October 22, 2009

DAGING GORENG LADA HITAM & IKAN GORENG ASAM AGAIN.....

salam............
alamak daging dan ikan lg la....heheheeh ..........tentu korang boring kan..asyik2 daging & ikan je...ok la tu...pas ni ke2\2 tu dah pun clear lam esbox aku....alhamdulilah...abis gak akhirnya....menu ari ni yg simple mample gak la..heheheeh kt umah aku ni menu ari2 leh kata yg simple2 je la....korang msti x suka kan!!!!!! tu la it's my life....korang msti ingat aku msti x pandai masak yg ala2 barat gitu kan...kah..kah..kah...YA BETOI TU..............aku memang pun x pandai masak menu ala2 barat gitu...tp klu makan aku la yg paling laju......heheheeheh....yg aku tau ala2 kg je....ari ni aku masak daging goreng lada itam,ikan goreng asam dan sayoq.....ha tu le manu tuk ari ni......ari ni aku nenpek ikan goreng asam aku...ari tu x leh nk nenpek coz terhitam lak....tp ari ni...alhamdulilah.....ok la no.....layannnnnnnnnn je lah.....
p\s.....JOM JOIN IETA MAKAN.........

2 comments:

Watierman said...

Ha....esok Lyana buat ni pulak ke???Elok la pakat elok2 jgn gaduh sudah...hahaha..lekaih la hidang nak makan nasi ni...la kat sini la...ingat saja2 mai kritik ka...nak rasa baru boleh kritik masakan tu rasa macam mana...dah beleteiarq panjang2..laparq ayarq lak dah...nak balik bancuh ayarq di rumah lah!!

PUTERA2PUTERI said...

hehehehe..akak ni.cam dah tau lak no..ok..ok..sat nk hidang nasi...akak bw sambal udang x...umah ieta ada yg tu je la...la ayaq x kan nk lik makan kt umah kot...lekat ke????ieehh lp lak nk angkat ayaq sama no...heheheh sowi la akak....