klik tau..jangan nengok je....nanti akan di klik balas

pengikut blog ni.....

Monday, October 19, 2009

KARI KEPALA IKAN....

SALAM SEMUA.......
wah ari ni dah pun penghujung syawal...semoga kita akan berjumpa lg di syawal akan datang....insyaallah......menu ari ni kari kepala ikan dan ayam goreng rempah je....menu yg simple mample je la..........ikan tu mmbr boss yg bg...dia p memancing kt ganu ari tu....rezeki penghujung syawal la katakan.....alhamdulilah....rezeki jangan ditolak kan.....aku x tau lak nama ikan tu...sori no...sesapa yg tau habaq sat.......layan je lah....




ha ni la ikan tu...ada sapa2 tau....ikan yg kecik ckit tu klu x silap ...kerisi...heheehhe sowi ni....

6 comments:

sunkist said...

haaa tu dia dh kuar kari kepala ikan! ikan tu terlupa lak plak org panggil apa kt sini.. ammpoon ieta! tapi org2 kt sini ckp sedap kalai masak curry :)

PUTERA2PUTERI said...

salam ida....
makaceh no..ieta ni klu nama tu x bapa tau ckit...tp klu makan laju je..hehehe

HaSue said...

akakkk...nama ikan nih ikan..errr,lupa laaa kak..aritu MIL sue ader sebut..heee..sedap gak ikan nih kan..kalo salai pastu isinya dimasak kari,pehh..sedappp

reen said...

fuyoo..sdapny kari kapla ikan...

mcm pernahku mkn ikn tu..FIL pn rjin mncing laut..tp x tau lak nama ikn tu..ikan kaci kot..hua3..

PUTERA2PUTERI said...

sue....akak ni klu bab makan laju je...tang nama ikan tu x bapa pandai sangat la...heheheeh tu yg setambun tu...


ha mungkin la reen no...kt tempat reen panggil len..kt penang ni penggil leh..apa yg penting ikan yg sama kan....

indahhouse said...

Salam kak,

Wah! Rezeki mancing. Lama tak makan kari kepala ikan :)